Przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty


w SP 310 w roku szk. 2019/20 – godziny Burmistrza

 

 

L.p

H

Klasa

Nazwisko i imię nauczyciela

dzień

lekcja

sala

 

1

7a

p. Żak

poniedz.

0

11

 

1

7b

p. Wardawa - Stec

środa

0

16

 

1

7c

p. Wardawa - Stec

czwart.

0

19

 

1

8a

p. Kunach

środa

8

16

 

1

8b

p. Żak

czwart.

0

15

 

WYPOŻYCZENIE PODRĘCZNIKÓW DLA Kl. IV; V ; VIII

Wypożyczenie podręczników dla klas 4, 5 i 8

na rok szkolny 2019/2020 odbędzie się dnia:

11 września 2019 r.

w magazynie bibliotecznym tzw. „klatce”

w godzinach: 11.00 – 19.00.

Zapraszamy rodziców po odbiór podręczników.

 

 

WYPOŻYCZENIE PODRĘCZNIKÓW DLA Kl. VI; VII

Wypożyczenie podręczników dla klas 6 i 7

na rok szkolny 2019/2020 odbędzie się dnia:

12 września 2019 r.

w magazynie bibliotecznym tzw. „klatce”

w godzinach: 11.00 – 19.00.

Zapraszamy rodziców po odbiór podręczników.

STYPENDIUM SZKOLNE

cykliczna, miesięczna pomoc o charakterze socjalnym.

 

Okoliczności uzasadniające pomoc:

- bezrobocie – opiekunów ucznia;

- ciężka i długotrwała choroba,

- niepełnosprawność – ucznia, rodzeństwa lub opiekunów

- brak umiejętności wykonywania funkcji opiekuńczo – wychowawczych.

 

Kryterium dochodowe:

Miesięczny dochód netto na osobę w rodzinie NIE MOŻE przekroczyć 528 zł.

 

WNIOSKI:

Do pobrania na stronie internetowej szkoły, w sekretariacie szkolnym, w gabinecie pedagoga i psychologa szkolnego (dawna sala 14 w nowej części szkoły).

WNIOSKI NALEŻY SKŁADAĆ DO 16 WRZEŚNIA 2019 r., w gabinecie pedagoga lub sekretariacie szkoły.

Wniosek kierowany jest do Burmistrza Dzielnicy Ursynów.

Generated button

 

ZASIŁEK SZKOLNY – jednorazowa pomoc o charakterze socjalnym

W sytuacji ucznia przejściowo znajdującego się w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego – pożaru, nagłej choroby w rodzinie, nieszczęśliwego wypadku powodującego uszczerbek na zdrowiu ucznia lub członka rodziny

O zasiłek można ubiegać się do dwóch miesięcy po wystąpieniu zdarzenia.

Wniosek do pobrania na stronie internetowej szkoły, w sekretariacie szkolnym, w gabinecie pedagoga i psychologa szkolnego (dawna sala 14 w nowej części szkoły).

Wniosek o zasiłek należy składaćw gabinecie pedagoga lub sekretariacie szkoły.

Generated button

 

Uwaga!

Proszę sprawdzić drobne zmiany w planie lekcji w klasie 7c i 8b

plan lekcji1

 Uwaga!

Zebranie świetlicowe dla rodziców klas I odbędzie się 4.09.2019 r. (środa) o godzinie 17:00 w świetlicy.

 

4 września 2019 (środa)

SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI KLAS 

klasa

wychowawca

sala

godz.

0a

Kinga Szczesik i Kamila Mazurek

0

17.30

1a

Anna Kondratowicz

4

18.00

1b

Izyda Koryl

6

18.15

2a

Magdalena Cieślak

1

17.00

2b

Sylwia Mikucka

6

17.00

3a

Barbara Szarf

5

17.00

3b

Edyta Jurek

5

18.30

3c

Agnieszka Szota 

9

17.00

4a

Barbara Woźniak

15

17.00

5a

Izabela Žiška

10

17.00

5b

Beata Gołębiewska

11

17.00

5c

Jolanta Relidzyńska

8

17.00

5d

Dariusz Stokowski

7

18.00

6a

Jolanta Papierzyńska

12

17.00

6b

Katarzyna Wardawa-Stec

16

18.00

6c

Aleksandra Walas

7

17.00

6d

Magdalena Cieślak

1

18.00

7a

Beata Żak

17

18.00

7b

Anna Kondratowicz

16

17.00

7c

Agnieszka Maj

3

17.00

8a

Aneta Stępniewska

19

17.00

8b

Agnieszka Miaśnikiewicz 

10

18.00

OBIADY dla KLAS I-VIII

od CZWARTKU 5.09.2019r.

CENA OBIADU: 6

PROCEDURA WYKUPU ABONAMENTÓW OBIADOWYCH W ROKU SZKOLNYM 19/20 – pełny tekst regulaminu na stronie internetowej (Organizacja szkoły-Obiady) i na tablicy ogłoszeń

Rodzice zapisują dziecko na obiady poprzez złożenie w sekretariacie szkoły pisemnie wypełnionego formularza

WPŁATY NA OBIADY dokonujemy na konto: DBFO-SP310 WRD Bank Handlowy w Warszawie ul. Senatorska 16

72 1030 1508 0000 0005 5034 1077 tytułem:żywienie, imię i nazwisko dziecka, klasa, za (miesiąc i rok)

Za obiady płacimy z góry do 26- go za kolejny miesiąc.

Uwaga!!!! W przypadku braku płatności za dany miesiąc do 15-go , od dnia następnego dziecko może nie zostać wpuszczone na obiad do czasu uregulowania należności( fakt uregulowania należności należy zgłosić do 8.45 w sekretariacie szkoły aby dziecko
w danym dniu zjadło obiad)

Odwołanie obiadu tylko do godziny 8.45 – osobiście w sekretariacie, telefonicznie 22 641 24 88 , email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

*Wrzesień : 18 dni x 6 zł = 108 zł *Październik: 23 dni x 6 zł = 138 zł

*Listopad: 19 dni x 6 zł = 114 zł *Grudzień: 15 dni x 6 zł = 90 zł

W GRUDNIU NIE PŁACIMY ZA MC STYCZEŃ, WPŁAT PROSZĘ DOKONYWAĆ DOPIERO PO 1 STYCZNIA

Od stycznia do czerwca harmonogram zostanie podany na koniec grudnia

 

Generated button

Uroczyste rozpoczęcie roku szk. 2019/20 w SP 310

Godz. 9.30 spotkanie uczniów klas I – III

                                               oraz oddziału przedszkolnego z wychowawcami

w salach:

Kl. 0a       p. Kinga Szczesik                               sala 0

                   p. Kamila Mazurek

Kl. 1a       p. Anna Kondratowicz                        sala 4

Kl. 1b       p. Izyda Koryl                                        sala 6

Kl. 2a       p. Magdalena Cieślak                                      sala 1

Kl. 2b       p. Sylwia Mikucka                                               sala 3

Kl. 3a       p. Barbara Szarf                                    sala 7

Kl. 3b       p. Edyta Jurek                                        sala 5

Kl. 3c       p. Agnieszka Szota                                sala 9

Godz. 10.00  - w hali sportowej uroczystość rozpoczęcia roku szk. dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów klas I – VIII

Po zakończeniu uroczystości:

  • uczniowie młodszych klas idą do domu,
  • uczniowie klas IV-VIII udają się na spotkanie z wychowawcami
    do sal:

KL. 4a     p. Barbara Woźniak                               sala 15

Kl. 5a           p. Žiška Izabela                            sala 6

Kl. 5b           p. Beata Gołębiewska                       sala 11

Kl. 5c           p. Jolanta Relidzyńska                          sala 8

Kl. 5d           p. Dariusz Stokowski                   sala 9

Kl. 6a       p. Jolanta Papierzyńska                           sala 12

Kl. 6b       p. Katarzyna Wardawa-Stec                sala 16

Kl. 6c       p. Aleksandra Walas                        sala 7

Kl. 6d       p. Magdalena Cieślak                               sala 1

Kl. 7a       p. Beata Żak                                         sala 17

Kl. 7b     p. Anna Kondratowicz                          sala 18

Kl. 7c       p. Agnieszka Maj                                  sala 3

Kl. 8a        p. Aneta Stępniewska                             sala 19

Kl. 8b        p. Agnieszka Miaśnikiewicz                  sala 10

 

WYPRAWKA PIERWSZOKLASISTY

 

  1. Zeszyt 16 k. w 3 linie

  2. Zeszyt 16 k. w kratkę

  3. Zeszyt 16 k. w kratkę jako zeszyt do korespondencji

  4. Blok techniczny - duży

  5. Zeszyt papierów kolorowych

  6. Ołówek miękki /najlepiej trójkątny lub z wypustkami/

  7. Kredki ołówkowe /najlepiej trójkątne/

  8. Kredki pastelowe /olejne/

  9. Kredki świecowe

  10. Nożyczki z zaokrąglonymi końcami

  11. Temperówka z pojemnikiem

  12. Farby plakatowe - 8 kolorów; pędzel gruby i cienki

  13. Plastelina

  14. Klej w sztyfcie, gumka

  15. Krótka linijka

  16. Liczmany /patyczki/

  17. Obuwie na zmianę

  18. Strój gimnastyczny /biała bluzka, czarne lub granatowe spodenki, buty sportowe na jasnej gumowej podeszwie/ w podpisanym worku.

 

Ważne!
Nie będzie potrzebny długopis!

 

Wyprawka pierwszoklasisty

 

  1. Zeszyt 16 k. w 3 linie

  2. Zeszyt 16 k. w kratkę

  3. Zeszyt 16 k. w kratkę jako zeszyt do korespondencji

  4. Blok techniczny - duży

  5. Zeszyt papierów kolorowych

  6. Ołówek miękki /najlepiej trójkątny lub z wypustkami/

  7. Kredki ołówkowe /najlepiej trójkątne/

  8. Kredki pastelowe /olejne/

  9. Kredki świecowe

  10. Nożyczki z zaokrąglonymi końcami

  11. Temperówka z pojemnikiem

  12. Farby plakatowe - 8 kolorów; pędzel gruby i cienki

  13. Plastelina

  14. Klej w sztyfcie, gumka

  15. Krótka linijka

  16. Liczmany /patyczki/

  17. Obuwie na zmianę

  18. Strój gimnastyczny /biała bluzka, czarne lub granatowe spodenki, buty sportowe na jasnej gumowej podeszwie/ w podpisanym worku.

 

Ważne!
Nie będzie potrzebny długopis!

 

   
© Szkoła Podstawowa nr 310 im. Michała Byliny